Brezilya dizileri  

Nostalji yapasım geldi . zihnimin tozlu paslı köşelerinde ne varsa dökeyim istedim ama kapasitem yetmed, . şimdilik bununla yetinelim ama tabeyki baska seyler de cıkacak .

ulan koskoca bi nesil brezilya dizileriyle büyüdük . akşı ihaneti entrikayı onlardan ögrendik mnkym .

antonyo, moriantes, mersedes, isabella, umbrella , hose antonia , mariya mersedes . hepsi sanki ailenden biri gibi degil miydi hı ?

evin reislerinin, lordların ve birlikte tüm kamaranın sanki etrafta başka kadın yokmuş dengi dengine çalan davul noksanlığı gibi gidip evde ne kadar temizlikçi, uşak, sürücü varsa onlara sırılsıklam aşık olmaası o dönem gençlerimizi zengin karı zengin koca avına tesvik etmemişmidir ? ne de olsa imkansız diye birsey yok degil mi kii :)))

ayrıca hedef kitlesi ev kadınları oldugundan onemli olaylar en az üç kez sozle tekrarlanır..
- armando julia ile evlenmis.
- ne armando julia ile mi evlenmiş ?
- evet bende inanmadım ama armando julia ile evlenmis..
boylelikle o sırada yemek yapan, evi silen, ütüsü ile mesgul hanımlar bu olayları izlemese bile kaçırmaz..

önceleri zavallı bi hizmetçi kız olurdu, ne biliyim ufaklık olurdu, bahçıvan olurdu. olurdu olurdu ama hepsi bi edep içinde olurdu, terbiyesizlik yapmazlardı. artık bakıyorum dizi dizi değil sabah playboy kuşağı olmuş. yarı çıplak hatunlar havuz başlarında, sahil kenarlarında kah süper mini eteklerle kah tangalarla güle oynaya geziyorlar. hele bi vahşi kedi vardı gecen yaz tatilde evde bir iki sabah denk geldiydim , ben öyle vücut ne gördüm ne işittim arkadaş. sabah sabah gözümüzü açtığımız gibi bunları gösteriyorlar adama, ondan sonra sen türk gencinden verim bekle, üretim bekle, atılım bekle...

bunca yıldır egitildik bu dizilerle ve artık en alasını biz yapabilir durumdayız, dolayısı ile artık ( türk dizileri) var. ( sündür allah sündür)ün beyaz cam versiyonu...

This entry was posted on Cumartesi, Kasım 08, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum